niedziela, 9 maja 2010

Dziwne spodnie

Dziś do starplazy trafiły jakieś okropne spodnie!
Te spodnie można także znaleźć w ubierance Lady Gagi 2.
! Moja Doll wygląda w nich jak by miała rozmiar XXL! A w dodatku kosztują aż 7 sd!

A wy co o nich myślicie?

sobota, 8 maja 2010

Konkurs

Jak na dobry początek organizuję konkurs, który polega na ubraniu Lily Allen! :) Do dyspozycji macie wszystkie ciuchy i dodatki z starplazy! =) Swoje stroje ( z przymierzalni w starplazie ) wysyłajcie mi na mój e-mail : ameee95@interia.pl Ten kto ubierze swoją doll najbardziej podobnie do Lily wygra 10sd!
Swoje zgłoszenia zapisujcie w komentarzach pod tym postem ;D
Czas macie do 12 maja ( środa ) ! Powodzenia!



A oto stylizacja, którą musicie przenieść na swoją MeDoll! ;)

Życzę miłej zabawy i powodzenia! ;)

Kolejne zwierzę do zaadoptowania

Od kilku dni można zaadoptować Rysia Iberyjskiego.

Jak dla mnie jest on słodki! Koniecznie musisz mieć go w swoim apartamencie! =)

2 takie same ciuchy

To na dobry początek dodam takie ,,coś''.

Dokładnie nie wiem co to jest za ubranie, ale po kroju domyślam się, że to jest spódnica...

Stardoll ma wiele pomyłek i to jest właśnie jedna z nich...

W nowościach widać, że doszły dwie takie same spódnice, a do tego jedna, jest droższa od drugiej... ;d

Powracam! ^^

Po dłuuuugiej przerwie zamierzam znowu prowadzić bloga! ^^ Ale po co mam go prowadzić i wysilać się, skoro nikt go nie czyta? Więc najpierw zamieszczę post na ten temat w moim klubie i zobaczę czy będziecie czytać mojego bloga! ;)
Bo przyznajcie, że pisanie bloga dla nikogo nie jest za fajne.. ;>
Pozdrawiam wszystkich czytelników mojego bloga o stardoll!

poniedziałek, 1 marca 2010

Opaska HB

Jak pamiętacie, jeszcze 2 dni temu lutowy Hot Buys był troszkę za mały :)
Wreszcie opaska została naprawiona i wygląda super!!!
I jest tania! :>

P.S Moja Doll wygląda strasznieee bez makijażu, więc się nie przestraszcie xD

Sorry

Jeszcze raz was przepraszam, że nic nie pisze, ale mam ostatnio bardzo dużo nauki... ;(
Ale postaram się dodawać codziennie coś nowego! :>

Jeżeli na moim blogu będzie 1O obserwatorów, to będę dodawać dużo postów i robić konkursy!

środa, 17 lutego 2010

;(

Bardzo was przepraszam, że nic nie pisałam, ale nie miałam czasu pisać na blogu, ponieważ skończyły mi się ferie i po nich mam dużo klasówek ;( . Ale zapewne czytacie notki na innych, lepszych blogach...
I co ja tu piszę!
I tak pewnie nikt nie czyta tego bloga!!! ;((((

sobota, 13 lutego 2010

AMYCLAIRE


Na stardoll pojawił się nowy sklep. Mi ciuchy się podobają :)
Dobrze też, że ceny nie są wysokie... ;>
Jak dla mnie bomba! xD

środa, 10 lutego 2010

5O milionów użytkowników!

Z okazji, że na stardoll jest już 5O milionów użytkowników ( w tym z 1O milionów lewych kont :) - albo i więcej xD ) stardoll zrobił nowy sklep :) . W przeciwieństwie do tego, jak świętowaliśmy 4O milionów użytkowników, ceny ciuchów i różnych rzeczy, były bardzo wysokie ( nawet do 20sd! )... A teraz ceny są w granicach O-3 ! Mi niektóre rzeczy się podobają, i zakupiłam ich kilka, ale jak je otworzyłam, to mi gdzieś zniknęły ;(
A oto sklep:

A! I bluzka krzywo leży na manekinie ;D

sobota, 6 lutego 2010

^.^

No i kolejne fajne ciuszki ^^...

Piesek :)



Dziś w spoilerach zobaczyłam takiego pieska :) Na zdjęciu po wyżej się nie rusza, ale tak naprawdę, to mruga oczkami i rusza noskiem!
Jest słodki! :)

Walentynkowe spoilery!

A oto kilka fajnych, walentynkowych rzeczy, które będą na stardollu :)
Mi się bardzo podobają!

Nowe Konkursy Walentynkowe


W magazynie pojawiły się dwa konkursy związane z Walentynkami :)
W pierwszym trzeba rozwiązać Quiz, i dostaje się serce :)
A w drugim trzeba zrobić scenerię :)

Spoilery :)


Nie wiem jak wam, ale mi się bardzo podobają te ciuszki :)
Ciekawe z jakiego będą sklepu, ale przypuszczam, że będą z Pretty in Pink :)

Tło

Dziś na stardoll pojawiło się walentynkowe tło!
Jak dla mnie bardzo ładne ^^ :)

New Zeland Day


Na stardoll pojawił się sklep związany ze świętem Nowej Zelandii.
Jest nawet darmowy obraz :)

Nowy sklep


Na stardoll pojawił się nowy sklep. :) Jest to walentynkowa kolekcja ,,Pretty in Pink''. Mi ciuchy się podobają, i ich ceny nie są aż tak kosmiczne! ^^ Podobno ma jeszcze dojść kilka ciuchów do tego sklepu...

Bluza HB



Doszedł pierwszy lutowy HB. Bluza bardzo mi się podoba, ale moim zdaniem jest trochę za droga... :/

P.S sorry, że przez 2 dni nic nie pisałam, ale blog strasznie długo mi się ładował, i nie miałam do tego nerwów ;D

środa, 3 lutego 2010

Nowe konkursy


Doszły nowe konkursy ^^.
Jak dla mnie cool, ale i tak nie wygram... ^^
Nie ma co sobie robić nadziei... ;(

wtorek, 2 lutego 2010

;/

Ponieważ dużo osób kopiuje z mojego bloga obrazki, postanowiłam od teraz pisać na nich link mojego blogu.!

Hm?



Skąd to się tu wzięło???
^^ Nie wiem kto to kupi, bo jest straszneeee ^^
Całe szczęście, że nie doładowałam sobie 5sd. ^^ Wolę zatrzymać je na coś fajniejszego, a nie na przymusowe kupienie czegoś ;)

poniedziałek, 1 lutego 2010


Na stardoll mozna kupić ciuchy z nowego sklepu Moddi Wear!
Ciuchy nie są za ładne, a są drogie jak.... juz nie powiem co. Cała kolekcja takiego czegoś, powinna kosztować max 70sd. Przeciez te ciuchy nie są takie super! :/
Na pierwszy rzut oka chciałam kupić buty i sukienkę, ale po któtkim namyśle, zdecydowałam, że te ciuchy są zbędne w mojej szafie ^.^
Mozna znaleźć je w wyszukiwarce, lub przez link. ( który znajdziecie np. na blogu HarakujuGirl ^^ )

Powstrzymaj zabijanie psów!


Ponad 2 milionów psów jest brutalnie zabijanych kazdego roku w Koreii Południowej. To ponad 5,000 psów dziennie, które jest duszonych, podpalanych, rażonych prądem lub bitych na śmierć dla ich mięsa.

Więc bardzo was proszę! Podpiszcie tą petycje! To wam zajmie tylko kilka sekund, a może to uratować życie tysiącom psów! Ja osobiście wysłałam kilka petycji, ponieważ kocham psy i ich los nie jest mi obojętny...

Podpisało ją już 364 165 osób i ta liczba wciąz rośnie.

Pomóżcie biednym psiakom!

Wystarczy wypełnić tylko to co na obrazku powyzej!!!!:
A oto link:
www.uniteddogs.com/stopkillingdogs/

Sukienki.

Dziś na stardoll pojawiły się trzy sukienki z VOILE. Nie są one zbyt tanie, bo wszystkie trzy kosztują 48sd! ;o . Moim zdaniem to troszkę za dużo...
Mi osobiście najbardziej podoba się ta srebrna i rozowa, ale nie kupilam jej, ponieważ nie mam za dużo sd, a czekam na LE ;)

Metamorfoza Niczi3456





Proszę cię bardzo... oto twoja metamorfoza... ^^
Nie ubrałam Cię za ładnie, poniewaz miałaś mało ciuchów, więc nie miałam pola do popisu ^^.
Ale jakość wyszło ;)

niedziela, 31 stycznia 2010

Kopiara i debilQ


Pewna dziewczyna o nicku ala11112 bezczelnie skopiowała mój post o walentynkowej kolekcji LE. Słowo w słowo! Usunęła tylko ostatnie zdanie!
Kiedy dowiedziała się, że je zauważyłam, upierała się, że nie skopiowała, i po chwili zmieniła treść i nie chce się przyznać... Niestety nie zdążyłam skopiować jej postu, bo zmieniła tekst... Wypierając się, że skopiowała tylko obrazek... Niestety mam tylko jeden dowód na to, że to skopiowała:
Uważajcie na nią!


Jak klikniecie na obrazek, będziecie mogły przeczytać co jest napisane...

Bluzka HB

Stardoll naprawdę przesadza.... Nie dość, że można zarabiać tylko 50sd miesięcznie, to jeszcze za taką bluzeczkę ( hb ;d ) chce aż 10sd, no i oczywiście jest tylko dla SS ! ;o Moze i ta koszulka jest bardzo ładna, ale moim zdaniem przesadzili -.-...

;/


Ładnie sobie... :/
Nie dość, że ciuchy są drogie, jak......, to jeszcze nie można zarabiać 150sd, tylko nędzne 50 miesięcznie...
Moim zdaniem to stardoll przesadza... :/

Zniknęły ciuchy...

Jak widać ciuchy z jednego piętra zniknęły i zostały same manekiny...
Pewnie dlatego, że nadchodzi new kolekcja ;)) ( o której na razie mi nie wiadomo... )

sobota, 30 stycznia 2010


Doszły mnie słuchy, ze 14 lutego ma być nowa walentynkowa kolekcja LE!

Nie widziałam jej, ale myślę, że będzie super ! ; )

Oczywiście już zaczynam zbierać kase!

Zagrożone gatunki


Na stardoll pojawiła się mozliwość zaadoptowania dzikiego zwierzęcia :)

W tym miesiącu zagrożonych zwierzęciem jest goryl. Co miesiąc będzie inne zwierze. Ale niestety ten kto nie kupił goryla, nie będzie mógł zaadoptować zwierzęcia, które będzie w lutym.


Ja osobiście zaadoptowałam goryla i zrobiłam mu skromny domek, ponieważ bardzo kocham zwierzęta... Mam nadzieję, że wy też wesprzecie tę akcję ;)


Lutowe Hot Buys


A oto lutowe Hot Buys. Mi się bardzo podobają ^^!.

Ferie~Zimowe!