środa, 17 lutego 2010

;(

Bardzo was przepraszam, że nic nie pisałam, ale nie miałam czasu pisać na blogu, ponieważ skończyły mi się ferie i po nich mam dużo klasówek ;( . Ale zapewne czytacie notki na innych, lepszych blogach...
I co ja tu piszę!
I tak pewnie nikt nie czyta tego bloga!!! ;((((

sobota, 13 lutego 2010

AMYCLAIRE


Na stardoll pojawił się nowy sklep. Mi ciuchy się podobają :)
Dobrze też, że ceny nie są wysokie... ;>
Jak dla mnie bomba! xD

środa, 10 lutego 2010

5O milionów użytkowników!

Z okazji, że na stardoll jest już 5O milionów użytkowników ( w tym z 1O milionów lewych kont :) - albo i więcej xD ) stardoll zrobił nowy sklep :) . W przeciwieństwie do tego, jak świętowaliśmy 4O milionów użytkowników, ceny ciuchów i różnych rzeczy, były bardzo wysokie ( nawet do 20sd! )... A teraz ceny są w granicach O-3 ! Mi niektóre rzeczy się podobają, i zakupiłam ich kilka, ale jak je otworzyłam, to mi gdzieś zniknęły ;(
A oto sklep:

A! I bluzka krzywo leży na manekinie ;D

sobota, 6 lutego 2010

^.^

No i kolejne fajne ciuszki ^^...

Piesek :)



Dziś w spoilerach zobaczyłam takiego pieska :) Na zdjęciu po wyżej się nie rusza, ale tak naprawdę, to mruga oczkami i rusza noskiem!
Jest słodki! :)

Walentynkowe spoilery!

A oto kilka fajnych, walentynkowych rzeczy, które będą na stardollu :)
Mi się bardzo podobają!

Nowe Konkursy Walentynkowe


W magazynie pojawiły się dwa konkursy związane z Walentynkami :)
W pierwszym trzeba rozwiązać Quiz, i dostaje się serce :)
A w drugim trzeba zrobić scenerię :)

Spoilery :)


Nie wiem jak wam, ale mi się bardzo podobają te ciuszki :)
Ciekawe z jakiego będą sklepu, ale przypuszczam, że będą z Pretty in Pink :)

Tło

Dziś na stardoll pojawiło się walentynkowe tło!
Jak dla mnie bardzo ładne ^^ :)

New Zeland Day


Na stardoll pojawił się sklep związany ze świętem Nowej Zelandii.
Jest nawet darmowy obraz :)

Nowy sklep


Na stardoll pojawił się nowy sklep. :) Jest to walentynkowa kolekcja ,,Pretty in Pink''. Mi ciuchy się podobają, i ich ceny nie są aż tak kosmiczne! ^^ Podobno ma jeszcze dojść kilka ciuchów do tego sklepu...

Bluza HB



Doszedł pierwszy lutowy HB. Bluza bardzo mi się podoba, ale moim zdaniem jest trochę za droga... :/

P.S sorry, że przez 2 dni nic nie pisałam, ale blog strasznie długo mi się ładował, i nie miałam do tego nerwów ;D

środa, 3 lutego 2010

Nowe konkursy


Doszły nowe konkursy ^^.
Jak dla mnie cool, ale i tak nie wygram... ^^
Nie ma co sobie robić nadziei... ;(

wtorek, 2 lutego 2010

;/

Ponieważ dużo osób kopiuje z mojego bloga obrazki, postanowiłam od teraz pisać na nich link mojego blogu.!

Hm?



Skąd to się tu wzięło???
^^ Nie wiem kto to kupi, bo jest straszneeee ^^
Całe szczęście, że nie doładowałam sobie 5sd. ^^ Wolę zatrzymać je na coś fajniejszego, a nie na przymusowe kupienie czegoś ;)

poniedziałek, 1 lutego 2010


Na stardoll mozna kupić ciuchy z nowego sklepu Moddi Wear!
Ciuchy nie są za ładne, a są drogie jak.... juz nie powiem co. Cała kolekcja takiego czegoś, powinna kosztować max 70sd. Przeciez te ciuchy nie są takie super! :/
Na pierwszy rzut oka chciałam kupić buty i sukienkę, ale po któtkim namyśle, zdecydowałam, że te ciuchy są zbędne w mojej szafie ^.^
Mozna znaleźć je w wyszukiwarce, lub przez link. ( który znajdziecie np. na blogu HarakujuGirl ^^ )

Powstrzymaj zabijanie psów!


Ponad 2 milionów psów jest brutalnie zabijanych kazdego roku w Koreii Południowej. To ponad 5,000 psów dziennie, które jest duszonych, podpalanych, rażonych prądem lub bitych na śmierć dla ich mięsa.

Więc bardzo was proszę! Podpiszcie tą petycje! To wam zajmie tylko kilka sekund, a może to uratować życie tysiącom psów! Ja osobiście wysłałam kilka petycji, ponieważ kocham psy i ich los nie jest mi obojętny...

Podpisało ją już 364 165 osób i ta liczba wciąz rośnie.

Pomóżcie biednym psiakom!

Wystarczy wypełnić tylko to co na obrazku powyzej!!!!:
A oto link:
www.uniteddogs.com/stopkillingdogs/

Sukienki.

Dziś na stardoll pojawiły się trzy sukienki z VOILE. Nie są one zbyt tanie, bo wszystkie trzy kosztują 48sd! ;o . Moim zdaniem to troszkę za dużo...
Mi osobiście najbardziej podoba się ta srebrna i rozowa, ale nie kupilam jej, ponieważ nie mam za dużo sd, a czekam na LE ;)

Metamorfoza Niczi3456





Proszę cię bardzo... oto twoja metamorfoza... ^^
Nie ubrałam Cię za ładnie, poniewaz miałaś mało ciuchów, więc nie miałam pola do popisu ^^.
Ale jakość wyszło ;)